Navigatie

FAQ

Wij zijn aanwezig van dinsdag tm vrijdag, maandags zijn wij gesloten ivm inkopen doen.

u kunt ons bereiken via email, ons contactformulier of via Facebook.

Algemene voorwaarden

1. Het aanbod van de producten op www.babyperfect.nl is vrijblijvend en geschiedt onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de producten.Indien een product niet beschikbaar blijkt en betaling door de consument heeft reeds plaatsgevonden dan heeft de consument de keuze uit een alternatief product of directe terugbetaling.Hierover wordt direct door Babyperfect Webshop met de consument contact opgenomen . 


2. Alle prijzen die vermeld zijn op Babyperfect.nl zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

3. Als je een bestelling geplaatst hebt nemen we de bestelling de volgende werkdag in behandeling.dus ook in het weekend geplaatste bestellingen worden pas maandag in behandeling genomen. 

4. De verzendkosten bedragen 6,95  EURO per zending, .Deze verzendkosten betreffen de pakketbestellingen binnen Nederland. Als er artikelen met briefpost gestuurd kunnen worden, dan nemen wij contact met u op ivm lagere verzendkosten.

5. De aflevering van je bestelling gaat via PostNL en volgt,in principe, binnen 48 uur na ontvangst van je betaling ( binnen NL ) voor Belgie geldt een levertijd van max 5 dagen erbovenop ,mochten er al een levertijd op een artikel zitten, telt u deze hier ook bij op..

BELANGRIJK !  u bent zelf verantwoordelijk voor het opgeven van het juiste adres, 

mocht u een pakket laten afleveren bij een PostNL punt, en haalt u deze niet op, dan wordt deze na een bepaalde tijd retour gestuurd, u bent zelf verantwoordelijk voor deze terugzending en wij zullen dan ook niet de €6,95 vergoeden van de zending bij de retour name, en storten alleen het aankoopbedrag van de order retour, dit wordt afgehandeld door Mollie onze betaalprovider dit duurt doorgaans 10 werkdagen, voor belgie max 13 werkdagen . 

De levertijd geldt als indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend en BabyPerfect.nl is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door PostNL .

 

Al onze pakketten worden met track trace geleverd, bij verlies zal er wel een onderzoek bij PostNL ingesteld worden.

pakketten die uit de uk en alicante komen, kunnen nog eens extra 4-7 werkdagen inbeslag nemen door douane inklaring etc.. maar de 4-7 werkdagen maximaal komen dan bij de aangegeven levertijd 

6. Artikelen die je gekocht hebt via onze webshop kunnen, net als bij een aankoop in andere winkels, geruild of geretourneerd worden binnen 7 dagen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn met het artikel, mail dan direct naar BabyPerfect dan zullen wij er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. 

 

BELANGRIJK : Controleer altijd meteen op defecten of beschadigingen na ontvangst van uw order, klachten die na 14 dagen binnenkomen kunnen wij niet meer  in behandeling  nemen. Ga nooit zelf iets repareren als u iets defects ontvangst, dan kunnen wij NIETS meer voor u doen.! Mail ons direct bij constatering van defect, vlek, of ander mankement, dan lossen wij dit meteen op.

Ruilingen en retouren moeten vooraf gemeld worden en kunnen daarna verzonden worden naar het retouradres. De kosten hiervan zijn voor de consument, en dienen wel met een track trace retour gestuurd te worden. Ruilen en retourneren kan dus altijd maar wel onder de volgende voorwaarden:

- binnen 7  dagen na ontvangst van je bestelling
- de artikelen moeten ongeopend, onbeschadigd en ongebruikt zijn en voorzien van de originele labels/prijskaartjes en verpakkingen.

u krijgt een tegoedbon van het aankoopbedrag als u een artikel  in de sale heeft gekocht, en anders het aankoopbedrag  door mollie binnen 10 werkdagen na ontvangst en verwerking retour, voor belgie is dit 13 werkdagen.

-seizoensgebonden artikelen, Pasen,kerst, carnaval etc mogen niet retour. 

- gepersonaliseerde producten mogen NIET RETOUR

- artikelen die afgeprijsd zijn, mogen retour, maar kunt u dan ruilen tegen een ander artikel.

-badkleding mag helaas niet geretourneerd worden, dit ivm hygiene.

- opblaasartikelen meteen bij ontvangst van de order controleren, later binnengekregen klachten kunnen wij niet in behandeling nemen, dit ivm voor ons  niet te controleren van zorgvuldig gebruik van de opblaasartikelen.

Babyperfect.nl behoudt het recht om retouren te weigeren of om slechts een gedeelte van het bedrag te crediteren dmv een tegoedbon , wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van Babyperfect.nl of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.

Producten dienen dus ongebruikt, in de originele onbeschadigde verpakking te zitten én nog in verkoopbare staat te zijn.

Is dit niet het geval, kunnen we de retourzending niet in behandeling nemen en sturen we deze aan de klant retour.

 

- kinderwagens en buggy’s hebben een garantie termijn van 12 maanden, controleer altijd bij ontvangst op beschadigingen en functies.

_kinderwagen sets welke besteld zijn, bestellen wij bij onze leverancier in de UK, Wij hebben niets op voorraad in NL staan, vandaar ook de langere levertijd, mocht de set om de een of andere reden geannuleerd worden, nadat deze geleverd is in NL, brengen wij 15% ( van de totale order ) kosten in rekening voor terugzending naar de UK, dit is het risico van de klant bij aanschaf van de set.

-accuvoertuigen, Babyperfect geeft 12 maanden garantie op al haar accu producten, uitgezonderd slijtage gevoelige onderdelen,etc, genoemde garantie geldt alleen voor productie fouten. Indien er sprake is van een gebrek, dat niet door ondeskundig gebruik is ontstaan, kan er aanspraak worden gedaan op deze garantie.

Babyperfect vervangt of repareert het product, dit na beoordeling door Babyperfect na ontvangst van het door de afnemer geretourneerde product.

Babyperfect beoordeeld tevens of het geretourneerde product door ondeskundig gebruik is defect geraakt. Bij ondeskundig gebruik en / of reparaties, e.d. door derden zonder schriftelijke toestemming van Babyperfect, vervalt de garantie en zijn de kosten van het onderzoek dan ook voor de klant 

Laders en afstandsbedieningen  vallen altijd buiten garantie, u dient deze meteen te controleren, dit ivm niet  te controleren zorgvuldig gebruik.

En ook Accu's vallen altijd buiten de garantie ( 1 maand fabrieksgarantie), dit i.v.m. het mogelijke en door ons niet te controleren overladen of te weinig laden van de accu('s).

  • Accu en oplaad advies:
    • U dient de eerste keer de accu 15 uur op te laden;
    • Controleer voor dat u de accu voor het eerst oplaadt of rode en zwarte kabels aangesloten zijn op de rode en zwarte accupolen;
    • Controleer voor dat u de accu voor het eerst oplaadt of uw elektrisch rijdend speelgoed al aan gaat en eventueel functioneert. Af fabriek hebben accu’s voldoende voltage om uw elektrisch rijdend speelgoed aan te zetten en eventueel te laten rijden;
    • Voor een lange accu duur adviseren wij u om de accu altijd vol te laden en helemaal leeg te laten spelen. Dus de accu niet steeds opladen terwijl het nog niet helemaal leeg is. Het wordt pas tijd om de accu weer op te laden als uw elektrisch rijdend speelgoed bijna niet meer vooruit komt. Anders gaat de accu kapot.
    • Houd de accu actief door het regelmatig te gebruiken en tijdig weer op te laden;
    • Accu plat? Dat betekent dat de accu zodanig leeg zal zijn dat het defect raakt. De accu is dan ook niet meer vol te laden. U kunt het voorkomen door de accu regelmatig te gebruiken en het steeds tijdig op te laden. Mocht u het product voor een langere periode niet gebruiken, dan kunt u de accu het beste (indien beschikbaar) aan een druppel lader aansluiten. Anders kunt u eventueel de accu kabels ontkoppelen, dus los halen van de accupolen; anders gaat de accu kapot. 
    • Zet de auto uit tijdens het opladen.

 



7. Babyperfect.nl  respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft altijd vertrouwelijk wordt behandeld. Je hebt bij ons altijd de mogelijkheid je eigen gegevens te laten wijzigen of verwijderen. We zullen je persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden.

 



8. Indien je vragen of klachten hebt over een product of dienst, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op,liefst per email via info@Babyperfect.nl en wij reageren zo snel mogelijk.

** winactie artikelen van Facebook en Instagram ontvangt u binnen 3 weken na datum van winnen.

 

Het is ten strengste verboden teksten of foto’s van onze site te kopiëren. Dit zijn onze eigen teksten. 

 

 
 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2019 Www.babyperfect.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel